O lecer sen límites

Visitas especiais para pechar o curso

Hoxe viñeron de visita os alumnos e alumnas de cuarto de primaria do CEIP Illa Verde, representáronnos o conto Un universo na túa maleta de @anameilan_ , que estaba entre o público!!!, e tamén nos cantaron Que bonito es querer, e cancións da súa propia creación.Ademáis trouxéronnos uns agasallos preciosos e despois xogamos todos xuntos!!!

Bonito é para nós compartir momentos con vós e disfrutar das vosas visitas!!!

moitas grazas por vir!!!

Smile Club

Xa queda pouco para o verán e xa empezamos a ter morriña e botarnos de menos... que levante a man quen non quere que remate o cole!!!.

No Santa Maria pasamolo tan ben que non queremos que se acabe!!!

Estes días estamos facendo xogos e actividades todos xuntos aprobeitando o tempo cos amigXs!!!

Viva as uñas de cores!

Onte representantes do alumnaso de PF de Peiteado foron ao @ceipillaverde a contar "Vivanlas uñas de Colores", a ensinarlles parte do seu traballo como futur@s peluquerXs, e que as uñas de cores son de nenos e de nenas!!!,

TodXs quixeron pintar as uñas de cores e pasamos un ratiño moi feliz todXs xuntos!!!, gracias por convidarnos!!!

Pedro e o lobo

O alumnado da residencia escolar asistiu ao Auditorio Gustavo Freire para asistir as actuacións do Conservatorio de Música e Danza de Lugo. Representaron o conto de Pedro e o lobo. Disfrutamos moito da actuación e estamos encantados de ser invitados.

Día do Xogo

O martes foi o día do xogo e pasamos unha mañá do máis divertida co alumnado do CIFP Politécnico, que viñeron a xogar con nós cos xogos que crearon fai uns meses no noso pavillón.

Mil gracias novamente por vir e compartir con nós todos estes momentos!!

FLORECENDO

O pasado xoves Abel, Jeni, Marta, Felipe e Santi foron ao @ceipillaverde a ensinarlles cómo plantar leitugas en Jiffis aos alumnos/as de 4 anos, ademáis leváronlles de agasallo unha planta de tomates para o seu horto, foi unha experiencia maravillosa!!!, e con ela estrearonse nas tarefas dentro da súa empresa Florecendo!!!, xa podedes seguilos no seu instagram!!!, veredes que fan cousas maravillosas!!!

Graffiti na Horta

Hoxe tivemos unha mañá do máis entretida!!!, Pablo de van_kraft está facendo un graffiti no noso cole e hoxe invitounos a colaborar!!!, para moitos foi unha experiencia super divertida!!!

DIA CONTRA O ACOSO ESCOLAR

Ao monstro do bullyng calámolo entre todos!!!, ese foi o lema que escollimos para dar visibilidade no día contra o Acoso Escolar, fixemos xogos nos que nos axudamos uns aos outros, con eles conseguimos Empatía, Respeto, Amizade, Inclusión... desfrutamos da xornada e coas palabras máxicas conseguimos calar ao monstro do Acoso Escolar!!!

Xogos no Pavillón

Así de colorido deixaron o noso pavillón un grupo de alumnos/as do CIFP Politécnico de Lugo!!!, crearon un espazo cheo de xogos co que estamos segurXs de que diafrutarémos un montón!!!, mil grazas!!!, esperámosvos para unha xornada divertida de xogos!!

Día dos Bosques do Síndrome Down

Hoxe é un dia grande, o día dos bosques e o Día da Síndrome de Down e, como é tan importante, quixemos celebralo dunha maneira especial coa xa nosa familia do CEIP Manuel Mallo Mallo de Nadela, que cada ano comparte un día con nós.

Escollemos o conto "Un bosque mágico para ti" e, a través dese conto que nos uneu, soñamos e creamos o noso bosque máxico cheo de calcetíns desparellados.

No CEE Santa María esperámosvos cos brazos abertos, grazas por compartir momentos con nós, e moitas grazas en especial ao alumnado por contarnos un conto tan bonito e á Profe Cris por facelo posible.

E recordade, A VIDA NON SE MIDE EN CROMOSOMAS, MÍDESE EN COMO SOMOS.